入門ビジネス英語【sustainable】

We've implemented a system to maintain sustanable growth.
持続可能な成長を保つためのシステムを導入しました。

We've implemented a system to become a sustainable company.
持続可能な企業になるためのシステムを導入しました。

We've implemented a strategy to maintain sustainable growth.
持続可能な成長を保つための戦略を導入しました。

We've put effort into maintaining sustainable growth.
持続可能な成長を保つために努力してきました。


(Ver Mail)
Thanks for your comment on the growth of the company.
We've implemented a system to maintain sustainable growth.
You're always welcome to come and see how we operate.

会社の成長についてのコメントをありがとうございます。
持続可能な成長を保つためのシステムを導入しました。
よろしければいつでも、どのような仕組みになっているのか見にいらしてください。