入門ビジネス英語【意見交換】

I wouldn't do that.
私だったらそうはしません。

I wouldn't do that yet. It's too early.
私ならまだそうしません。時期尚早です。

I wouldn't do that if I were you.
それはどうでしょうか。

I wouldn't go there.
私だったら、そこには行きません。(私だったら、そこへ話はもっていきません)


(Ver Mail)
Regarding the matter you said you would bring to the board's attention,
I wouldn't do that just yet.
Just something to think about.
役員会にかけると言っていたアイデアの件ですが、私なら今はまだそうしないと思います。
ちょっと考えてみてください。


I can't agree with that.
今言われたことには賛成できません。

I can't agree with that. There must be someting else.
Do you have something in mind?
今言われたことには賛成できません。ほかにもできることはあるはずです。
なにかアイデアをお持ちですか?

I'm afraid I can't agree with that.
恐れ入りますが、今おっしゃったことには賛成できません。

I might be over-thinking it, but I can't agree with that.
私の考えすぎかもしれませんが、今言われことには賛成できません。

Maybe it's just me, but I can't agree with that.
こう思っているのは私だけかもしれませんが、今言われたことには賛成できません。