入門ビジネス英語【対応策?】

It was a great opportunity to learn.
良い学びの機会でした。

It was a great opportunity to learn about our weekness.
我々の弱みを知る良い機会でした。

It was a great opportunity to learn about the market.
市場について知る良き機会でした。

It was a great carrer opportunity.
キャリアを積む良い機会になりました。


(Ver Mail)
Thank you for your support on the JK project.
We were so fortunate to have an expert like you guiding us.
It was a great opportunity to learn.
Let us keep in touch.
JKプロジェクトではお世話になりました。
キャンベルさんのようなベテランにご指導いただき本当に幸運だったと感じています。
良い学びの機会になりました。
今後ともよろしくお願い致します。