入門ビジネス英語【carry out】

He carried out the task efficiently.
彼は効率的にタスクを実行しました。

He carried out the task successfully.
彼は成功裡にタスクを実行しました。

He carried out the task as requested.
彼は依頼通りにタスクを実行しました。

She carried out the task as instructed.
彼女は指示通りにタスクを実行しました。



(Ver Mail)
I'm writing to report to you about the Dean Project.
It has been a difficult job, but we carried out the tasks efficiently.
We actually finised a day ahead of schedule and are ready to ship anytime.
ディーンプロジェクトについて報告させていただくためにメールを書いております。
難しい仕事でしたが、私たちは効率的にタスクを実行しました。
実際は予定よりも1日早く終わらせることができ、いつでも納品する準備ができております。