入門ビジネス英語【introduce】

We introduced a new line of products this summer.
この夏、新しい商品ラインを売り出しました。

We introduced a new line of products targeting the Asian market.
アジア市場をターゲットにした、新しい商品ラインを売り出しました。

We introduced an upgraded version of our product this summer.
この夏、当社商品のアップグレード版を売り出しました。

We introduced a new service for female consumers this summer.
この夏、女性消費者向けの新サービスを売り出しました。



(Ver Mail)
Thank you for your visit earlier.
I hope you enjoyed the tour around our stores.
As you said, the stores are looking sharper than the last time you visited.
We introduced a new line of products this summer.
They are selling very well.
We are confident that our products would attract customers for you at Cresa Mall.
We will be sending you our plans for the mall next week.
先ほどはご訪問いただき、ありがとうございました。
店舗の視察を楽しんでいただけましたら幸いです。
おっしゃるように、前回お見えになったときよりも店舗はシャープな雰囲気になりました。
この夏、新しい商品ラインを売り出したからです。とてもよく売れています。
クレーザ・モールのお客様にもきっと気に入っていただけると思います。
来週、このモール関連の計画書をお送りいたします。