入門ビジネス英語【仕事の依頼&引き受け】

I'll take care of it.
私がやりますよ。

I'll take care of the reservation.
予約は私にまかせてください。

I'll take care of the situation.
この状況は私にまかせてください。

I'll take care of the client.
クライアントは私に任せてください。

Let me take care of it.
私にやらせてください。

I'll handle it.
私がやりますよ。


(Ver Mail)
You seem to be stuck with completing the seating chart.
Let me take care of it so you can finish the presentation first.
席次表を完成させるのに手間取っていそうですね。
それは私がやりますから、あなたはまずプレゼンを仕上げてください。


How urgent is it?
どのくらい急ぎですか。


How urgent is this task?
このタスクはどのくらい急ぎですか。

Do you think you could tell me how urgent it is?
どのくらいお急ぎか教えていただけますか。