入門ビジネス英語【仕事の依頼&引き受け】

Is there anything I can do?
何かお手伝いできることはありますか。

Is there anything I can do for you?
何かお手伝いできることはありますか。

Is there anything else I can do?
ほかに何かお手伝いできることはありますか。

Is there anything you want me to do?
何かお手伝いできることはありますか。

Is there anything I can do for you to make you feel more comfortable?
あなた方がより心地よくいられるために私にできることはありませんか。


(Ver Mail)
Let me know if there is anything I can do.
私に手伝えることがあれば言ってください。


Do you want me to handle that?
私がしましょうか?


Do you want me to handle that for you?
私がしましょうか?

Would you like me to handle that?
私がいたしましょうか?

Would you like me to handle that for you?
私がいたしましょうか?