入門ビジネス英語【今さら聞けない】

What was this for again?
これは何の件でしたか。

What was this about again?
これは何についての件でしたか。

I'm sorry. What was this for again?
すみません。これは何の件でしたか。


(Ver Mail)
I see you left a document for me to sign.
I know we've discussed this document before,
but remind me:what was this for again?
Sorry for the trouble!
サインする書類を置いていってくれたのを見ました。
こちらは以前も言ってもらっていたと思うのですが、
ちょっと教えて下さい。これは何の件でしたかね。
再度聞いてしまって申し訳ない!