入門ビジネス英語【打ち解ける】

How did it go?
どうでしたか。

How did the presentation go?
プレゼンはどうでしたか。

How did the meeting with Ms.clark go?
クラークさんとのミーティングはどうでしたか。

It went well, thanks.
おかげさまでうまくいきましたよ。


(Ver Mail)
I heard you managed to meet with Mr.Rigsby.
Let me know how it went.
We should think about the next step together.
リグズビーさんにようやくお会いすることができたと聞きました。
どうだったか、お聞かせくださいね。
次のステップを一緒に考えましょう。