入門ビジネス英語【スケジュール調整】

Why don't we meet up again next week?
また来週打ち合わせをしませんか。

Why don't we meet up again next month?
また来月打ち合わせをしませんか。

Why don't we talk about this again next week?
また来週この話をしませんか。

Why don't we get together again next week?
また来週集まりませんか。


(Ver Mail)
Thank you for your time today.
I'm glad that you found the information helpful, but I am sorry that we ran out of time.
Why don't we meet up again next week?
We will be able to present more suggestions on how to proceed with the project.
本日はお時間をいただき、ありがとうございました。
こちらの情報が有益だとご理解いただけてうれしく思います。ですが、最後に時間がなくなってしまったのが残念でなりません。
また来週打ち合わせをしませんか。
プロジェクトを今後どのように進めていくかについて、ご提案をさせていただければと思います。