入門ビジネス英語【プロジェクト】

We're planning a nationwide promotional campaign.
我々は全国的な販売促進キャンペーンを計画しています。

We're planning a new marketing campaign.
新しいマーケティングキャンペーンを計画しています。

We're palning an O2O campaign.
O2Oのキャンペーンを計画しています。



(Ver Mail)
You know how you were concerned about the sales of Key Star?
Actually, I found out that we're planning nationwide promotional campaign in my division.
It's most likely to start in a couple of weeks.
Remember, we've got your back!
キースターの売上について、懸念されていましたよね。
実は、私の部署で全国的な販売促進キャンペーンを計画していることがわかりました。
2週間ほどで始まる予定です、私たちがついていることを忘れないで!