入門ビジネス英語【プロジェクト】

It was well executed.
うまく実行されました。

It was executed immediately.
すぐに実行されました。

It was executed successfully.
成功裏に実行されました。

The execution was perfect.
完璧に実行されました。



(Ver Mail)
Thank you for helping us out with the project plan the other day.
I just wanted to let you know the the project itself was well executed.
We managed to complete it one week ahead of schedule!
先日はプロジェクト計画についてのご助言をいただき、ありがとうございました。
おかげさまでプロジェクトはうまく実行されたという旨をご報告したくて、ご連絡致しました。
実際には、予定よりも一週間早く完了することができたのです!