入門ビジネス英語【プロジェクト】

We managed to deliver the products on time.
なんとか納期に間に合わせることができました。

We managed to deliver the products a weekly early.
納期の一週間前に納品することができました。

We managed to deliver great results.
すばらしい業績を残すことができました。


(Ver Mail)
Regarding Project Silver, I'm happy to inform you that we managed to deliver the products on time.
We were behind schedule in phase 3, but managed to catch up by streamlining the process.
Thank you for your advice.
The client is cery satisfied, and I'd like to acknowledge the team's great teamwork.
プロジェクトシルバーについて、納期に間に合わせることができたことをご報告いたします、
フェーズ3の段階では予定よりも遅れておりましたが、プロセスを簡素化することで間に合わせることができました。
その節はアドバイスをいただき、ありがとうございました。
クライアントも非常に満足しており、すばらしいチームワークを発揮してくれたチームに感謝したいと思います。