入門ビジネス英語【困った状況】

It seems slightly off to me.
私には何か違うように思われますが。

The colors seem slightly off to me.
私には色合わせが何か違うように思われますが。

The wording seems slightly off to me.
私にはこお言い回しが何か違うように思われますが。


(Ver Mail)
Did you have a chance to look at the poster draft?
If I can be honest with you, it seems slughtly off to me.
I'm wondering what you think.
Can we get toghether to discuss this tomorrow?
ポスター案をご覧になりましたか。
正直なところ、私には何か違うように思われますが。
ジョーンズさんはどのようにお考えでしょうか。
この件について、明日にでも話し合いませんか。