入門ビジネス英語【チームをまとめる】

We've made significant progress over the past six month.
この半年で大きな進歩を遂げました。

We've made steady progress over the past six month.
この3か月で着実な進歩を遂げました。

We've made amazing progress over the past six month.
この半年で驚くべき進歩を遂げました。

We've made little progress over the past six month.
この半年であまり進歩を遂げられませんでした。


(Ver Mail)
Please find attached the system maintenance progress report.
You can see that we've made significant progress over the past six months.
Project lead times have decreased 25% on average.
If you have any questionsa at all, please let me know.
システムメンテナンスに関する進捗リポートを添付にてご確認ください。
この半年で大きな進歩を遂げたことがおわかりいただけると思います。
プロジェクトリードタイムを平均して25%削減しています。
ご質問などございましたらお知らせください。