入門ビジネス英語【反論】

From my point of view, it seems like a good idea.
私には、良いアイデアのように思えますが。

From my point of view, it seems like an idea worth exploring.
私には、掘り下げてみる価値のあるアイデアのように思えますが。

From my point of view, it seems like a sensible idea.
私には、まとまなアイデアのように思えますが。

From my point of view, it seems like a nice idea.
私には、良さそうなアイデアのように思えますが。



(Ver Mail)
I'm aware that you aren't so sure about the proposal from Southwest.
But from my point of view, it seems like a good idea.
Can we get toghether for about half an hour so that I can explian how I see things?
サウスウエスト社からの提案について、あまり納得されていないのは承知しております。
しかしながら、私には良いアイデアのように思えます。
30分ほど時間をいただいて、私の思うところを説明させていただいてもよろしいでしょうか。