入門ビジネス英語【反論】

That doesn't sound realistic to me.
それは私には現実的だとは思えません。

That plan doesn't sound realistic to me.
その計画は私には現実的だとは思えません。

That budget doesn't sound realistic to me.
その予算は私には現実的だとは思えません。

That idea doesn't sound realistic to me.
そのアイデアは私には現実的だとは思えません。


(Ver Mail)
Thank you for the cost-cutting simulation earlier.
Howeve, it shows a cost reduction target of 30%, and that doesn't sound realistic to me.
Could we go over the figures sometime tomorrow?
I'd appreciate your help.
先ほどはコストカットのシミュレーション案をありがとうございます。
資料によると30%のコスト削減を目標とするそうですが、それは私には現実的だとは思えません。
明日のどこかで数字を見直しませんか。
ご協力いただけると幸いです。