入門ビジネス英語【build】

We've built a sales network in Southeast Asia.
東南アジアでの販売ネットワークを構築しました。

We've built a distribution network in the U.S.
アメリカでの流通ネットワークを構築しました。

We've built strong connections in the industry.
業界で強固なコネクションを構築しました。

We've built strong business relationships in Europe.
ヨーロッパで強固なビジネス関係を構築しました。



(Ver Mail)
Thank you for your kind words regarding the significant sales increase in Southeast Asia.
We've built a strong sales network in the region.
It would be wonderful if you could drop by during your next visit to Asia and give the team a word of encouragement in person.
東南アジアでの売上の大幅増加についての温かいお言葉をありがとうございます。
その地域での販売ネットワークを構築してきました。
今度アジアにお越しになる際には、駐在チームのメンバーに直接一言激励のお言葉をいただけますと幸いです。