入門ビジネス英語【key】

He played a key role in the system development project.
彼はシステム開発プロジェクトで重要な役割を果たしました。

He played a key role in the implementation project.
導入プロジェクトで彼は重要な役割を果たしました。

Our team played a key role in organizing the event.
イベントの運営に際して、我々のチームは重要な役割を果たしました。

He was a key player in the system development project.
彼はシステム開発プロジェクトのキープレイヤーでした。


(Ver Mail)
About the next group leader, I would recommend Mr.Sato.
He played a key role in the system development project last year.
Thanks to his leadership, the lead time was reduced by 25% without increasing costs.
He has won respect from the entire department.
We can discuss this at the meeting tomorrow.
次期のグループリーダーについて、私は佐藤さんを推薦します。
彼は昨年のシステム開発プロジェクトで重要な役割を果たしました。
彼のリーダーシップのおかげで、コストを上げることなくリードタイムが25%削減されました。
部署全体からも尊敬されています。
本件は明日の会議で話し合いましょう。