入門ビジネス英語【demonstrate】

She demonstrated leadership during the company crisis.
会社の危機的な状況に、彼女はリーダーシップを発揮しました。

She demonstrated leadership in the construction project.
建設プロジェクトで、彼女はリーダーシップを発揮しました。

She demonstrated excellent communication skills during the company crisis.
会社の危機的な状況に、彼女はすばらしいコミュニケーションスキルを発揮しました。

She demonstrated conflict management skills during the company crisis.
会社の危機的な状況に、彼女はコンフリクト管理スキルを発揮しました。


(Ver Mail)
I can give you an exmaples of Ms.Wada's excellent leadership qualities.
She demonstrated leadership during the company crisis.
I think we can consider her as a candidate for the board next term.
和田さんのすばらしいリーダーシップの資質について一例をあげます。
会社の危機的な状況に彼女はリーダーシップを発揮しました。
次期役員候補として検討しても良いかと思います。