入門ビジネス英語【establish】

The two companies established a strategic alliance.
2社は戦略的な提携関係を構築しました。

The company has established a strong relationship with its customers.
その会社は顧客と強固な関係性を構築しています。

The two departments established a mutual support system.
2つの部署は相互支援システムを構築しました。

The two colleagues established their own company in 2012.
2人の同僚は2012年に自分たちの会社を設立しました。

We established a strong relationship with company A and promoted product B through their sales channel.
A社と強固な関係性を構築し、商品Bを彼らの販売網を使ってプロモーションを行った。

We established a trusted relationship with vendor C and managed to source material D at a lower price than our competitors.
ベンダーC社と信頼関係を構築し、素材Dを競合他社よりも低い価格で構築できた。


(Ver Mail)
I just read in the newspaper about Charleston and One Desk - the two companies established a strategic alliance.
Very interesting!
Let's get comments from both CEOs.
I'll let you know when the appointments are set.
ちょうど新聞でチャールストンとワンデスクについて知りました。
2社が戦略的な提携関係を構築しました。
とても興味深いですかね!
両社の社長からコメントをもらいましょう。
アポイントが取れたらまた連絡します。