入門ビジネス英語【increase】

We managed to increase profits by 10% year-on-year.
前年比で10%、利益を高めることができました。

We managed to incease sales by 10% year-on-year.
前年比で10%、売上を高めることができました。

We managed to increase capacity by 20% year-on-year.
前年比で20%、キャパシティを高めることができました。

We are aiming to increase profits by 15% this year.
今年は利益を15%高めることを目標にしています。


(Ver Mail)
Thanks to your introduction to Volta Corporation, our department's performance improved this year.
We managed to increase profits by 10% year-on-year, which is great news.
I just wanted to thank you again for the endorsement.
ヴォルタ社をご紹介していただいたおかげで、今年は我々の部署の業績が上がりました。
前年比で10%、利益を高めることができました。
非常に良いニュースです。
ご推薦いただき、本当にありがとうございました。